Navigácia: Úvod Aktuality Režim na pracoviskách MV počas núdzoveho stavu

Režim na pracoviskách MV počas núdzoveho stavu PDF Tlač Email

REŽIM NA PRACOVISKÁCH MINISTERSTVA VNÚTRA POČAS NÚDZOVÉHO STAVU  
Opäť pripomíname občanom, že od dnešného dňa prijalo Ministerstvo vnútra v súvislosti s vyhlásením núdzového stavu viacero opatrení pri poskytovaní služieb evidencie vozidiel na dopravných inšpektorátoch, oddelení dokladov, pracovísk okresných úradov a klientskych centier. Opatrenia začnú platiť od pondelka 5. októbra až do odvolania.

DOPRAVNÉ INŠPEKTORÁTY  

  •  Dopravné inšpektoráty budú vykonávať všetky evidenčné úkony, avšak len u občanov, ktorí sa objednajú online pomocou elektronickej služby. Vstup na dopravný inšpektorát im bude umožnený maximálne 5 minút pred termínom.
  •  Vyhotovené osvedčenia o evidencii vozidla (malý technický preukaz) sa počas núdzového stavu nebudú doručovať na oddelenia dokladov, ale na adresu žiadateľa.

ODDELENIA DOKLADOV

  •  Vodičské preukazy a cestovné pasy sa budú vydávať bez obmedzení.
  • V agende občianskych preukazov sa počas núdzového stavu na oddeleniach dokladov nebudú vydávať certifikáty pre elektronický podpis, keďže na tento účel je k dispozícii bezplatná elektronická služba.

EVIDENCIA ZBRANÍ  

  •  Na úseku zbraní a streliva polícia nebude prijímať žiadosti o vydanie zbrojných preukazov a zbrojných licencií ani žiadostí o udelenie výnimiek k nadobudnutiu vlastníctva či držby zbrane, keďže počas núdzového stavu sa nebudú vykonávať skúšky odbornej spôsobilosti ani potrebné obhliadky priestorov. Nebudú sa vydávať ani potvrdenia o vypožičaní a prenájme zbrane.